Teveel reclame - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu Teveel reclame - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu

Teveel reclame

Blijf op de hoogte en volg Natasja

11 November 2012 | Nederland, Nederland

en excuses voor alle reclame en toestanden rondom de tekst. Het wordt er niet duidelijkere op...

  • 11 November 2012 - 19:50

    Joke En Walter:

    Hey meis, ben je al opweg? Ik dacht pas later dit jaar. Ik probeer iets te vinden in dit geheel, maar ik kom niet om de reclames heen. Probeer het morgen nog een keer. Groet Joke

  • 12 November 2012 - 21:07

    Natasja :

    Hi Joke,

    Nee, zondag vertrek ik. Dus nog even geduld! Om de reclame te laten verdwijnen moet ik betalen, en dat vind ik zonde : )

    groetjes
    Natas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

sawadeeindia

Recente Reisverslagen:

19 November 2012

Niet vertrokken

11 November 2012

Teveel reclame

11 November 2012

Voorbereidingen
Natasja

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 102244

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 08 December 2012

sawadeeindia

Landen bezocht: